firelle KlantenserviceWe zijn er voor U

Hoe plaats ik een bestelling?

Een artikel zoeken

Klik eerst bovenaan in de navigatiebalk op de categorie van je keuze (vb dames).

Links verschijnen dan de verschillende filters die je kan gebruiken om je zoekopdracht te verfijnen.

Voorbeeld: om het overzicht te zien van alle beschikbare damesschoenen in een bepaalde maat:

Klik eerst bovenaan op “dames”.
Links verschijnen de filters, o.a. “categorie”: klik op de gewenste categorie.
Verder kan je nog filteren op merk, maat, kleur en prijs.

Wanneer een artikel jou interesseert, kan je op de foto gaan staan en zie je meteen de beschikbare maten, voor extra informatie kan je op de foto klikken. Kies vervolgens je maat en klik op 'in winkeltas' indien je het artikel wenst aan te kopen.
Wanneer je klaar bent met kiezen klik je op je winkeltas. 

Na het kiezen kan je je bestelling verder afwerken. U Kan kiezen voor afhaling in één van onze winkels. Of je bestelling laten leveren via Bpost of zelf gaan ophalen in een door U gekozen Bpost-punt.

Veel shoppingplezier!

Betaling bij afhaling in de winkel

Wanneer je online een bestelling plaatst met afhaling in de winkel hoef je online geen betaling te doen. Je betaalt pas achteraf, bij afhaling, aan de kassa in de winkel hetgeen je daadwerkelijk wenst aan te kopen.
In de winkel kan je betalen met Bancontact/MisterCash, Visa, MasterCard, Maestro, Sodexo Cadeau Pass, Supreme Award en cash.

Betaling bij thuislevering

Bij thuislevering bieden wij jou de mogelijkheid om online te betalen. Je kan kiezen uit de meest gebruikelijke online betaalmethodes, namelijk Bancontact/MisterCash, Visa en MasterCard.
Om alle elektronische betalingen op een snelle en veilige manier te behandelen, maakt firelle gebruik van het uiterst betrouwbare Ogone-platform. Hieronder vind je per betaalmethode meer uitleg over hoe het online betaalproces verloopt.

Betalen per kredietkaart
Om jouw online aankoop met je kredietkaart te betalen, moet je een aantal gegevens die op de kredietkaart staan, invullen op de website.

Je kaartnummer: nummer van 16 cijfers (in vier groepjes van vier). Dit mag je gegroepeerd of zonder spaties ingeven.
Vervaldatum van de kaart: maand en jaar (telkens 2 cijfers)
Naam van de kaarthouder (in hoofdletters)
CVV2 of CVC2 code: terug te vinden op de achterzijde van je kaart in de buurt van de invulstrook voor uw handtekening.
Ter bevestiging voor alle partijen (jij als klant, firelle en jouw bank) dat je jouw eigen kredietkaartgegevens ingegeven hebt, wordt er een veiligheidsprocedure uitgevoerd. Deze technologie heet 3D Secure en is door Visa en MasterCard ontwikkeld. Ze is te herkennen aan de labels "Verified by Visa" en "MasterCard SecureCode". Dankzij deze technologie krijg je een tijdelijke, geverifieerde elektronische handtekening waarmee je de betaling ultiem bevestigt. Deze handtekening is een cijfercode via digipass of in specifieke gevallen een paswoord of sms-code.

Daarna zal u terug gebracht worden naar de website van de webshop.

Betalen met Bancontact/MisterCash

Als je een online aankoop wilt doen, geef je eerst de gevraagde gegevens van uw betaalkaart in. Vervolgens kom je terecht in een nieuw scherm. Je hebt dan uw digipass nodig, die u ook gebruikt voor online bankieren. Schuif de Bancontact/MisterCash kaart in de digipass en volg de instructies op het computerscherm. Je ontvangt op het einde van dit proces een cijfer, dat geldt als elektronische handtekening. Hiermee bevestig je op het computerscherm uw identiteit en uw betaling.

Levering van weborders

Via afhaling in de winkel:
Nadat je je online bestelling hebt geplaatst, kan je deze afhalen in jouw firelle-winkel. Na het passen, beslis je al dan niet om je bestelling aan te kopen. Betaling gebeurt pas aan de kassa. De maximale levertermijn voor een afhaling in de winkel bedraagt 5 werkdagen.

Via thuislevering met bpost (in België):
Samen met bpost zorgen wij ervoor dat jouw favoriete schoenen of accessoires aan huis geleverd worden in geheel België. Indien je niet thuis bent, laat bpost een bericht achter waarna je een nieuwe afspraak kan aanvragen. Alle thuisleveringen kunnen steeds gratis geretourneerd worden via de winkel of per post (meer info: Retourneren en omruilen). De maximale levertermijn voor een thuislevering bedraagt 5 werkdagen.

HOE KAN JE JE AANKOOP GRATIS RETOURNEREN?

Indien een artikel niet voldoet aan je verwachtingen kan je deze probleemloos tot 14 dagen na ontvangst terugbrengen naar één van onze firelle winkels of kosteloos terugsturen via bpost.

Via een firelle winkel
Ga met het artikel, in oorspronkelijke staat en verpakking, en je kasticket (voor winkelaankopen) of verzendingsnota (voor online bestellingen) naar één van onze winkels. Daar kan je je aankoop gratis omruilen of desgewenst het aankoopbedrag terugbetaald krijgen via een tegoedbon of cash geld. Vind hier jouw dichtsbijzijnde firelle winkel.
Bij een retour via de winkel word je meteen terugbetaald!

Via bpost
Vul het retourformulier in dat je hebt ontvangen met je online bestelling en voeg dit samen met de verzendingsnota en het artikel dat je wenst te retourneren (in oorspronkelijke staat incl. schoendoos) opnieuw toe aan de originele verzenddoos. Kleef vervolgens de bijgevoegde retoursticker op de bovenzijde van de doos over het oorspronkelijke verzendlabel en verwijder de beschermfolie van de zelfklevende afsluitstrook om de doos goed af te sluiten. Geef tenslotte je retourzending gratis af in een bpost postkantoor naar keuze. Ter info: bpost-zendingen kunnen enkel geretourneerd worden via bpost.
Indien je retourzending voldoet aan de gevraagde voorwaarden kunnen wij meteen overgaan tot de afhandeling van de terugbetaling. Indien je betaald hebt via VISA of MasterCard dan wordt het bedrag via deze weg opnieuw teruggestort. Wanneer je betaald hebt via Bancontact/Mister Cash, vul dan op het retourformulier je rekeningnummer in waarop wij het verschuldigde bedrag mogen terugstorten.

HOE VERLOOPT DE TERUGBETALING BIJ EEN RETOUR?
Je krijgt steeds de volledige aankoopwaarde van de geretourneerde artikelen terugbetaald. Om de aankoopwaarde te bepalen, geldt het kasticket of de verzendingsnota als bewijs. Op die manier kunnen we een correcte terugbetaling van je retour garanderen.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop snel en eenvoudig op de webshop. Na het kiezen van een artikel, kan je het toevoegen aan het winkelmandje.

Kan een besteld artikel toch uitverkocht zijn?

Een besteld artikel is nooit uitverkocht, aangezien de stock steeds in real time per winkel wordt opgevraagd bij het kiezen van een artikel.

stuur een BerichtjeGlad to help you

Maatschappelijke zetel

Muys NV

Brakelsesteenweg 160
9406 Ninove
RPR Dendermonde
BTW BE 0421.798.164
IBAN : BE 293 009109264
BIC : GEBA BEBB
Kantoor (Geen winkel)
Peter Benoitlaan 63A
9050 Gentbrugge

schrijf je in op onze Nieuwsbrief